10.05.2017

Tarja Pentilä, Kantar TNS Oy


Markkinatutkimusyritys Kantar TNS:n TNS Mind & Insight -ryhmän johtaja Tarja on tutkinut pitkään suomalaisia kuluttajia ja heidän sielunelämäänsä. Työssään häntä inspiroi muutos: aina on jotain uutta löydettävää. Tutkijan työ ei ole kuitenk...


Tommi on mainostoimisto Folkin toimitusjohtaja ja mainonnan suunnittelija. Hän on suunnitellut yli 20 vuoden ajan markkinointia suomalaisille ja kansainvälisille brändeille. Työssään Tommia inspiroi erityisesti ideointiprosessi yhdessä tiimin ja asiakkaan kanssa. Luov...

Kirjoittaja on maailmanmatkaaja, kulinaristi ja espoolaisen startup-yrityksen EntoCuben toimitusjohtaja. EntoCuben tavoitteena on ratkaista hyönteistuotannon ja -käytön ongelmia sekä valtavirtaistaa hyönteiset kustannustehokkaaksi ratkaisuksi kuluttajille. Perttu kokka...

Please reload

Please reload

Uusimmat
Arkisto
Please reload

Blogi

  • White Facebook Icon
  • White Twitter Icon
  • White Instagram Icon

© Food Camp Finland 2020
Rekisteriseloste